امروزه مدیریت افکار عمومی یکی از مهمترین پروژههای دولتهای مدرن است. مدیریت افکار عمومی، مهمترین ابزار بسیج نیروها و امکانات به مکانهای دلخواه توسط دولتها و کسب همدلی و همراهی داخلی است بنابراین تسلط بر اطلاعات "قلمرو عمومی" و مدیریت و کانالیزه کردن آن مهمترین کارویژه هر گروه یا حزبی است که به دنبال کسب جایگاه بهعنوان یکی از قدرتهای رقیب در عرصۀ ملی است. دولتهای مستقر معمولاً از ابزارهای رسمی و قانونی خود (رادیو و تلویزیون) برای مدیریت افکار عمومی استفاده میکنند و گروههای رقیب از ابزارهای غیررسمیتر مانند شبکههای اجتماعی، وبسایتها، وبلاگها و . . یکی از جدیدترین روشهای مدیریت افکار عمومی که اخیراً در شوهای تلویزیونی نمود یافته است، پروژه "مبتذل کردن اطلاعات" است.
مدیریت ,عمومی ,افکار ,اطلاعات ,مهمترین ,یکی ,مدیریت افکار ,یکی از ,افکار عمومی ,مبتذل کردن ,از ابزارهای ,مدیریت افکار عمومی
درباره این سایت